środa, 4 kwietnia 2012

Friends cz.1



Od niepamiętnych czasów przyjaźniłaś się z Niall'em z One Direction. Zawsze mogłaś przyjść do niego i porozmawiać. Ale ostatnio coś zaczęło się zmieniać. Niall ma dziewczynę Kornwalę (Korna). Dlatego ma teraz coraz mniej czasu na rozmowę z tobą. Pewnego dnia postanowiłaś zajżeć do niego.
- Cześć Niall! Co tam u Ciebie słychać ?
- Oo cześć! U mnie po staremu , a u Ciebie?!
- U mnie też! Może wyjdziemy wieczorem do kina , tak jak kiedyś?
- Nie , nie mogę! Z Korną idziemy do restauracji. Może kiedy indziej.
- Spoko. 
Wyszłaś z jego mieszkania trochę smutna. Po drodze do domu spotkałaś Liam'a , który właśnie miał do Ciebie iść.
- O [T.I] dobrze , że Cię widzę! - Powiedział uradowany.
- A co ode mnie chciałeś?
- Ja i chłopaki chcieliśmy zaprosić Cię na seans filmowy u nas! Dzisiaj wieczorem , masz jakieś plany ?
 - Nie , nie mam chciałam iść z Niall'em do kina , ale on nie ma czasu . - Posmutniałaś.
- To przyjdź do nas około 19.
- Spoko! Przynajmniej nie będę się nudziła.
----- Kilka godzin później ------
Wybiła godzina 18, więc zaczęłaś się szykować. Poszłaś się odświeżyć , wybrałaś strój. Założyłaś: czarne rurki,niebieską luźną bluzkę , czarne conversy i na to czrny płaszczyk. O godzinie 19 poszłaś do chłopaków. Otworzył Ci Harry i zaprosił do środka. Spostrzegłaś , że nie ma Niall'a. Spytałaś:
...



Kolejna część pewnie jutro , ale to jeszcze zobaczę!  :) 
Jeśli ktoś to czyta , to proszę o komentarze :)






:* <3



3 komentarze: