środa, 11 kwietnia 2012

Friends cz.5




Odwróciłaś się był to Niall. Zprowadził Cię i usiedliście na pięknej ławeczce. Spytałaś:
- Niall po co mnie tu przyprowadziłeś ?! - powiedziałaś, uśmiechając się lekko.
- Bo ja.. chciałem Ci coś powiedzieć .. - powiedział Niall jąkając się.
- Niall spokojnie powiedz.
- Bo ja Cię... Bardzo, bardzo lubię ... ymm na czy jeszcze bardziej.. Boże co ja wyprawiam po prostu Kocham Cię ... - powiedział niepewnie.
- yy.. bo ja też Cię kocham. - pocałowałaś go lekko i niepewnie.
Chłopak przysunął się do Ciebie jeszcze bliżej i pocałował Cię namiętnie. Po długim pocałunku wziął gitarę i zaczął grać ,,Stole my heart".
Robiło się coraz zimniej więc postanowiliście wrócić do domu. Trafiliście akurat na wolny taniec.
- Czy zatańczy ze mną Pani ? - Spytał Niall całując twoją dłoń.
- Ahh oczywiście.
Tańczyliście wtuleni w siebie. Niall szeptał Ci różne słówka takie jak ,,Kocham Cię" , ,,Czekałem na Ciebie całe życie" i inne.
--------------------------------Kilka godzin później---------------------------------------------------------------------------------------
Było już prawie rano , więc impreza dobiegała końca , wszyscy zaczęli wychodzić. Zostałaś ty , Niall , Liam , Harry , Louis i Zayn.
Chłopaki rozeszli się do swoich sypialni , a ty i Niall zostaliście i wtuleni w siebie długo rozmawialiście , aż zasnęłaś w jego objąciach.
Obudziłaś się rano w ramonach Horana ! :) On nagle też się obudził. Siedzieliście w ciszy. Postanowiłaś zrobić śniadanie wstałaś a Niall 
pobiegł za tobą i powiedział:
- Oo [t.i] już chcesz mi uciec ? - mówiąc to pocałował Cię namiętnie.
- Niee . - uśmiechnęłaś się cwaniacko.
On wziął Cię na ręce i zaniusł do waszej sypialni. Tam położył Cię na łóżko i zaczął całować i rozbierać , i ty jego też. 
hmmm wiecie co dalejj...
Później leżeliście na łóżku nadzy. Nagle wszedł do pokoju Liam.
- Niall nie widziałeś mojego.... Amm sorry , przepraszam ... To ja może wyjdę.. -powiedział zakłopotany i wyszedł.
Oboje wybuchliście niepochamowanym śmiechem. Leżeliście tak jeszcze około godziny , więc wreszcie postanowiłaś się ubrać założyłaś: różową 
bokserkę , białe rurki i szary sweterek. Włosy spiełaś w koka. Zeszłaś na dół i zrobiłaś śniadanie , zawołałas chłopców. Zeszli i zajadaliście
się śniadaniem.
--------------------- Dni mijały , a tobie i Niall'owi układało się świetnie----------------------------------------------------------------
Pewnego dnia zaczęłaś odczówać bule brzucha, więc poszłaś do lekaża. Tam dowiedziałaś się , że jesteś w ciąży. Przeraziłaś się , nie 
wiedziałaś jak Niall na to zareaguje , fakt układało wam się świetnie , ale nie wiedziałaś czy on jest gotowy , aby zostać ojcem.
Nie było rady i tak musiałaś mu to powiedzieć weszłaś do domu i poszłaś do pokoju gdzie Niall siedział i słuchał muzyki.
- ymm Niall muszę Ci coś powiedzieć... - powiedziałś trochę zaniepokojona.
- Tak kochanie coś się stało ? - powiedział przytulając Cię.
- No .. bo.. ja , ja .. ja jestem w ciąży.. - powiedziałaś spoglądając na niego.
- oo.. to świetnie !!!!! :** - mówiąc to podskoczył z radości , wziął na rece i zbiegł na dół.
- Chłopaki !!! Chłopaki...!!! Będę tatusiem , słyszycie , a wy wójkami. - krzyczał z radości.
- Oo świetnie gratulujemy.!!!! - powiedzieli churem .
Niall postawił Cię na ziemi i nemiętnie Cię pocałował.
------------------------- 9 miesięcy później------------------------------------------------------------------------------------------------
Wzieliście ślób , i urodziła wam się piękna córeczka , która była strasznie podobana do Niall'a nazwaliście ją Amielia.
Jesteście razem szczęśliwi i planujecie mieć kolejne dziecko. Mała Amelka jest cora piękniejsz.




THE END !! :*:*:*





Proszę komentujcie wtedy mam poczucie , że ktoś tu w ogóle wchodzi :* :) 
Piszecie z kim chcecie kolejną ! :) 


6 komentarzy:

  1. Wow super. Naprawde mi sie podoba. czekam na dalsze :) + zostaje obserwatorem
    Zapraszam do komentowania u mnie
    http://69-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tylko właśnie się zastanawiam o kim napisać ;)
      Na pewno wpadnę ! :)

      Usuń
  2. super jest *.* ale szkoda ze ominęłaś scenę +18. ;<

    OdpowiedzUsuń