poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Friends cz.4




Jak Korna całuje się z Rayan'em (jej byłym chłopakiem). Niall widząc to krzyknął ze łzami w oczach:
- Nie chcę Cię znać.. Masz godzinę na spakowanie się i wyjście z tego domu razem z tym chłopakiem!!! - i wybiegł z domu.
One zaczęła za nim biec i się tłumaczyć :
- Niall , to było nie porozumienie. To on mnie zmusił do tego pocałunku.
- Daruj sobie... I wynoś się z mojego życia!!! 
- Dobra nie będę się przed tobą płaszczyć , i tak Cię nie kochałam . - poszła do domu , spakowała się i odeszła .
Niall pobiegł bardzo szybko , gdy nagle stanął.Ty właśnie wracałaś z chłopakami z Nando's. Zaóważyłaś płaczącego Niall'a.
 Chłopcy poszli do domu , a ty podeszłaś do Niall'a.
- Niall co się stało. - powiedziałaś przytulając go.
- Ona.. ona.. całowała się z innym .. - powiedział jąkając się.
- Oj Niall , ona nie była Ciebie warta i wiesz , że była z tobą głównie dla pieniędzy.. - powiedziałaś , pocieszając go.
- Wiemmm , ale ja ją kochałem... - zaczął płakać jeszcze bardziej.
- Niall ciii.. nie płacz już na prawdę nie była tego warta.
Niall pocałował Cię w usta . 
- Yyy... Niall co ty robisz ? - spytałaś z lekką niezręcznością.
- To co powinieniem już dawno . - Znów Cię pocałował tym razem namiętnie .
Po chwili zasneliście. 
--------------------------Kolejny dzień----------------------------------
Obudziłaś się wtulona w chłopaka. On także się obudzi. Wstałaś i spytałaś :
- Niall co wczoraj się wydarzyło , że tak siedzimy?
- Ja Cię strasznie przepraszam ... wiesz byłem pod wpływem emocji.
- Ale mi się to ..... - nie dokończyłaś , bo chłopak powiedział.
- Oj przepraszam Cię , wiesz że to nic nie znaczyło. 
Ty posmutniałaś trochę. Zrobiło się chłodno.:
- Choćmy trochę zimno już . - powiedział chłopak.
- Dobrze...
Wróciliście do domu chłopaki zaczęli bić brawa.
- Uuuu.... Wróciła nasza para . - powiedzieli chórem.
- Yyy nie jesteśmy parą - Powiedziałaś.
- Aaa to sorry. - Zmieszali się.
Poszłaś do swojego pokoju. Umyłaś się i ubrałaś w ciuchy z poprzedniego dnia. Nagle wszedł Liam.
- [T.i] powiedziałaś mu ? - spytał.
- yy.. nie . 
- Dlaczego , na co czekasz przecież zerwali ze sobą ?!
- Wiem , właściwie skąd ty wiesz ? - zapytałaś zaciekawiona.
- Widzieliśmy jak wychodziła z tym chłopakiem i nam powiedziała.
- Aha .
- Powiedz mu to dzisiaj na imprezie u nas.
- yy co?? Ale jakiej imprezie??
- O to ty nie wiesz ?
- Nie ... Mnie to nigdy nikt nie informuje i waszych planach. - Zaśmiałaś się . :) 
- O to już wiesz. Zprowadź go do ogrodu pogadajcie i może , jakoś tak wyjdzie.
- Sama nie wiem zobaczę .
- Zrób to !!!!
- Dobra , dobra !! :D
Wyszliście z pokoju do chłopaców , którzy oglądali film. Przyłączyliście się.
----------------------- Kilka godzin później ------------------------------
Spojżałaś na zegarek była 15 więc chłopcy zaczęli ogarniać dom na impreze , a ty postanowiłaś wrócić do domu.
Poszłaś od 1D i weszłaś do domu. Pobiegłaś do szafy i wybrałaś: Czerwoną , krótką sukienkę , czrne rajstopy , i baleriny. 
Umalowałaś mocniejszy makijaż i włosy lekko pofalowałaś . Poszła do chłopaków , bo imapra już się zaczęła. Weszłaś i tańczyłaś.
Nagle ktoś złapał Cię za rękę i poprowadził do ogrodu . Było tak dużo świeczek , kwiatów i mała ławeczka , na której leżała gitara.
Odwróciłaś się był to....




............................................................................................................




Bardzo wszystkich przepraszam , że nie dodałam wczoraj , ale nie 
miałam siły , bo byłam na imieninach babci. 


Jak chcecie kolejną część dzisiaj to komentujcie . :)


I LOVE NIALL  :* :) 

6 komentarzy: